Kärlek

Idag kom sadeln fram och jag har bara hunnit prova den lite snabbt och satt mig i den några sekunder. Hittills skitnöjd 
Det ultimata hade ju varit en brun men det här är ju en bra början, funkar den här så får vi byta såsmåningom. 
Tyckte att stoppningen kändes helt okej också. Lite liten i sitsen för min rumpa förstås... 
Än så länge är jag skitglad, materiell kärlek, mm, jag har faktiskt både kramat och pussat på den 😁
Ska bli så intressant att rida i den också. 
 
Å förresten, hästarna har fått styngflugeägg, det är första gången nånsin jag har varit med om det, blev lite stressad.
2 kommentarer
Therese

Åh vad härligt med sadeln, äntligen! Hoppas lyckan fortsätter! 😊

Svar: Den materiella lyckan ja
Stjärnstrålar

Ann

Ryktsten tycker jag funkar bra för att få bort stygnflugeägg. vissa håller på med rakblad och ögonbrynsknivar och kyllera och gud vet vad, men det funkar lika bra med ryktsten tycker jag :)

Svar: Okej, jag sprayade dom med äppelcidervinäger och skrapade med en slö morakniv, det blev fint.
Stjärnstrålar