Fab

Zzzzz.
Jag som bara skulle slöa på min semester, jag har knappt ens haft sovmorgon 
Fast sova kan man göra i graven liksom, när det finns något som lockar så är det uppenbarligen inga som helst problem med att slå upp dom blå. 
 
Fantastiskt underbar semester har jag haft, två dagar kvar också så det är inte över än. Ett litet missöde som nu känns väldigt överspelat annars helt perfekt. 
 
Plockat en sjuhelsikes massa hallon också 
Alltså titta, vilken rikedom. Man blir ju som lätt manisk.
Ca 4 kilo. Tänkte hinna med en omgång till och kanske det tom finns kvar nästa vecka.
 
Idag har jag och Jessica ridit tillsammans en sväng. Stråla hade så sjukt bra snurr på sina ben så jag kunde knappt sitta på henne. Fanastiskt bra rörlighet i kroppen överlag. Kul! Hon blev inte mör av kursen, tvärt om. Kul kul.
Frejsing var pigg och glad och hans matte var lycklig på hans trygga rygg.
 
0 kommentarer