Plötsligt händer det

Och kärleken bara slår till. Som en blixt från klar himmel, som ett slag i magen. Pulsen går upp och man blir så där fladdrig i magen och lite besatt av tanken. Eller mycket.
Så till slut så bara måste man klicka på beställ. 
 
Jag och skor går vanligtvis inte ihop, jag har svåra fötter att hitta sköna skor till och jag är extremt kräsen. Alltså extremt. 
Men dom här var nog bland det finaste jag har sett nånsin
http://www.adidas.se/dam-gazelle
och adidas brukar passa mina fötter
Hade jag varit miljonär hade jag nog köpt ett par av varje. Sååååå fina. Men det fick bli ett par. Det var lite ångest över priset men när jag väl finner skor som jag verkligen gillar då ska jag ha dom också.
Nu fick jag dock ångest över dom jag valde och skulle vilja ångra mig... Eller? 
Gah!
 
Hoppsan. Jag beställde 2 par 
 
0 kommentarer