Plötsligt händer det

I ungefär ett års tid har mitt gymkort häcklat mig. Jag har haft intentioner, jag har smygit runt gymmet och inte vågat gå in. Hur beter man sig liksom? 
Känt mig som Barbapappa bland alla tajta rumpor.
Jag har känt mig fel. Fel skor, fel byxor, fel kropp. Fel.
Men så fick jag nys om det faktiskt ingår en PT i vårat gymkort och ivrigt påhejad av arbetskamrat ringde jag och bokade tid. 
Så idag har jag varit och tränat. Haft ett samtal och fått ett program och tränat mig svettig. 
Konstaterat att jag är sinnessjukt svag i magmusklerna och jäkligt stark i benen. 
Det kändes superskönt efteråt och bara man får en början så kan jag nog ignorera tajta rumpor och stånkande muskelsnubbar och vara i min egen bubbla. En får väl inte tro att dom ids ägna min flabbiga mage någon större uppmärksamhet utan att dom är upptagna av att svettas. 
Fick iallafall tips om att träna före kl 18 för minimum Barbapappa feeling.
 
Ja nu när jag bara har 4 hästar har jag tydligen gott om tid till att både jobba 50 till 70 timmar i veckan och att träna. 
 
 
Hej hej. 
 
5 kommentarer
Therese

Bra jobbat! 😊👍

Tiger

Wohooo! Kul, bra jobbat!

//fellow Barbapappa

Ullis

Yeey! Fick du nån träningsvärk? ;D

Svar: Mycket lite men vi kör en medveten mjukstart för att kolla vad kroppen pallar.
Stjärnstrålar

Linnea

Hejja!!

Ann

Åh vad skönt!