Natti natt natt

Kan inte svara på kommentarer via telefonen, det är jättestörande. Det är alltså inte alltid jag är otrevlig och skiter i det. 
 
Sitter på mitt första nattpass nu. Det är verkligen perfekt för mig, kändes helt naturligt att åka mot jobbet strax efter kl 21 medans det känns galet att stiga upp före fan och åka och jobba kl 7. 
Iofs 7 timmar kvar på nattpasset men det kommer gå som en dans. 
 
Lilleman blir så himla glad när matten kommer hem att han nästan måste krypa in i matten näsa.
Lilla hjärtat. 
 
1 kommentar
Ullis

Så perfekt att det öppnats upp denna tjänst för dig! Jag trivs också med natt (speciellt lönen, hehe) men problemet för mig blir sömnen.. jag kan liksom inte sova sen på dagen, och då blir det lite tokigt med allt..

Svar: En väldigt positiv aspekt är just att man kan jobba lite mindre för samma lön.Vi har vi även sovande nätter hos oss vilket passar mig mycket sämre och så är det sämre betalt (betalt 6 timmar av 10) men kanske ett alternativ om man vill tjäna lite pengar på att sova.
Stjärnstrålar