Stolle

Ja ibland vet jag inte riktigt vad jag tänker. Sitter på vaken natt nu efter att ha jobbat 8-22. 23 timmar vaken jobb. 
Nåväl, sov bra och länge natten mellan fredag och lördag och än så länge går det okej, trött ja men okej. 
 
Igår morse fick Stråla akupunktur igen, hon satte igång och gäspade så fort hon såg att Andrea klev ur bilen 😁 söttös. Sen somnade hon redan innan hon nålarna i sig
Häftigt ändå hur mottagliga djuren är. Andrea har kört lite annat än hon brukar och det verkar vara toppen faktiskt. Dessutom har pälsen blivit bättre ungefär omgående. 
 
Sen på kvällen red jag Leffe lite hemmavid och Stråla fick haka på i snöre. Pigg gubbe med ett jäkla gung i kroppen. 
 
Sur gubbe för att jag stängde ute honom från ligghallen.
 
Idag har Helena haft ut båda och dom har varit pigga och glada. 
Längtar efter att få rida lite imorgon men jag lär ju sova hela dagen först. 
 
Jag gillar inte när chefen säger "och så är du ledig"  om dagen efter nattjobb. Nej jag är inte ledig, jag jobbar faktiskt  7 timmar av det dygnet och måste sova sen. Inte speciellt ledig. 
Nåja. 
0 kommentarer