Måndag

Jag har haft en skitbra helg på jobbet, världens bästa jobb och världens bästa arbetkamrater (om man bortser från 1 som är världens absolut värsta men what ever, denne gav mig iaf ett extremt bra pass på gymmet i onsdags, gymma bort lite ilska liksom) och idag har jag haft en fin ledig dag. Äntligen kunnat sova lite vilket har varit sjukt svårt ett tag, tålamod är verkligen inte min grej. Men lyckades sova riktigt gott en stund idag iaf. Varit i skogen med Ebba, kramat om mina hästar som varit väldigt gosiga. 
Grånäsa
 
Promenerade med Leffe och Stråla till ridbanan där Stråla fick jobba lite i kapsonet. Superduktig tös. 
Hostade lite dock, hon hade visst hostat lite igår också, men verkar pigg och osnorig.
 
I helgen blev det både pizza och god kaka på jobbet men för mig funkar det inte att förbjuda mig själv vissa saker, räknar man bara in pizza och kaka i appen så håller man koll på att det inte blir för många kalorier ändå och skulle det bli för många nån dag så gör ju inte det heller nånting. 
 
En fördel med att gå runt och vara nervös och inte tålamodig är väl att man är lätt illamående hela tiden och glömmer bort att tänka på mat. 
 
Gosepluttinuffnuff!
Glad att matten kom hem efter lång jobbhelg.
 
 
1 kommentar
Tiger

Vaddå "Nervös och inte tålmodig" WHAT!

Kryptiskt.

Hehe.