Måndag tisdag onsdag

Att jobba 23 timmar vaken gör jag inte om, jag var helt borta hela måndagen, mer än vanligt liksom. Sov som en klubbad till 13.38, gick en kort promenad med Ebba, gav hästarna mat förstås, kollade på några serieavsnitt och sov lite till innan jag gick och la mig. Rolig ledig dag...
Tur man har djuren som myssällskap 
 
Igår var iaf bättre, tog ut en väldigt pigg farbror på tur i skogen 
Mysgubbe.
 
Sen var jag på ett event på Nordiska Bil, blev bjuden på middag och en match med Luleå basket, dom vann förstås. Det hela var mycket trevligt och extra roligt att göra något man aldrig gör vanligtvis. 
Halvtid. 
 
Idag har jag jobbat, dagtid gubevars. Knappt jag minns hur man gör. 
Ridit en sväng på världens bästa Stråla i mörkret. Bara skritt, barbacka blev det. Fina fina tösen. 
 
Efter ÅR av saknad är världens bästa mössa återfunnen. Hööks rosabandet för många år sen, Jag har, sen jag tappade bort den, köpt 3-4 mössor som jag hoppats ska fylla platsen men inte. 
Alla jäkla mössor glider upp på skallen och eller kliar nå överjävulskt. 
Men inte denna. Underbara älskade mössa. Den är dessutom lagom tjocklek för att kunna röra sig, stallarbete, utan att svettas ihjäl om skallen samt att den ryms perfekt under ridhjälm.
Happyday!!
 
1 kommentar
Linnea

Alltså Leffe! 😍