2:a natten på jobbet

Ja alltså det här med att jobba natt är verkligen min grej, jag är lite trött när jag åker iväg men blir bara piggare under natten, riktigt utpräglad nattuggla. 
 
Annars vet jag inte, igår blev det hagfix då shettisarna började rymma och strömmen var kass, en lång promenad med Leffe och Stråla samt yoga för första gången på länge. Idag har jag varit skruttig så jag har mest vilat, klappat hästarna lite och gjort lite ärenden.
Imorgon hoppas jag på en liten ridtur, beroende på Strålas dagsform. Fick tips om physillium frön för hennes mage så vi testar det. Är rädd för att leran i hagen gjort knäna illa och försökte ringa veterinären men efter 45 minuter av "tack för att du väntar" gav jag upp. 
Får checka läget imorgon och kanske ringa igen.
Jag orkar inte riktigt. Varför får jag aldrig nånsin ha friska hästar? 
 
Kanske skulle rida Leffen imorgon?
1 kommentar
Linnea

Psylliumfrö och en kub vanlig bakjäst varje dag i 14 dar fick då ordning på Guttens mage 😃