Slapp dag

Jag har sovit länge, tittat på tv och ätit frukost, läst, legat i badkaret i en halvtimme vilket min kropp sa tack och halleluja för, legat i sängen och läst, flyttat mig till soffan och tittat på tv, promenerat till pendeltåget, läst på tåget, mött min kusin på wagamama för en fantastiskt trevlig och god middag, pendeltåget med bok hem, bara 5 kilometer promenad idag, mina fötter tackar mig, och nu har jag och Joe sett BSF och jag funderar på att ge mig på nya Gilmore Girls.
En helt perfekt dag faktiskt.
 
Även om jag har haft 4 underbara dagar tillsammans med någon fantastiskt så behöver verkligen mitt introverta sinne och min värkiga kropp detta.
Det är så fantastiskt att hitta in i det inre lugnet och harmonin. Vaknade med stresspåslag men att jag sen har lyckats bara vara och dessutom läsa en bok det är så underbart för mitt introverta jag.
Hela resan har gjort fruktansvärt gott. Även om man inte kan fly från sina inre demoner så kan man få dom att lugna ner sig lite. 
 
 
Nu skulle jag behöva hämta lite dricka men det ligger en Joe i mitt knä. 
2 kommentarer
Chricko

Så fint att du unnar dig att ta hand om dig❤️

Therese

Men så är det, hur roligt och bra man än har haft det så behöver man egentid, tid för återhämtning. Det är jättebra att du tar dig tid att rå om dig själv nu innan du åker hem igen och tar dig an jobb och dylikt. Så slappa vidare, bada badkar ät gott och må gott det är du så värd. Kram! ❤️