Här går det upp och ner

Jahapp, nu blev det spännande igen.  Herregud. 
Och nervöst. Jisses. 
 
 
Igår var det ledsamt då fb visade ett minne med Rino och jag dessutom drömt om honom under natten. 
Jag drömde att jag hittade honom i skogen, levande och glad. Jag fick lite panik för att jag hade sett honom dö men ändå levde han. Funderade hur jag skulle kunna gömma undan honom så han inte skulle kunna tas ifrån mig igen... 
 
Så igår tänkte jag lite på honom för första gången sen han galopperade vidare, det har varit för smärtsamt, fysiskt smärtsamt, fysiskt och psykiskt, jag har bara inte klarat av att tänka på honom eller se honom på bild då hela kroppen har reagerat. Snart kanske jag kan klara av det också. 
Någon bild fixar jag inte än. 
 
Å förresten så deltog jag i en tävling på fb som jag VANN. Jag har aldrig vunnit nånting förut. Det var jäkligt roligt. 
 
Å ikväll blir det bio. Jäkligt roligt det med.
3 kommentarer
Ann

Åh vad kul! :) Och jobbigt. Kram.

Svar: Kram!
Stjärnstrålar

Tiger

"Beyonce...Eminem?" (om du ska se den filmen jag tror du ska se!) och kappan.

Så nyfiken på vad som är så pirrigt! Antar att det inte är amerikanska valet... ;)

Så jobbigt med drömmen med Rino. Jag väljer att se det som att han kom sa hej till dig och ville visa hur fint han har det nu.

Kramar.

Svar: Ja ha jaaa!! Mr doctor.

Åh jag vet att det är lite drygt att vara kryptisk men det måste liksom UT..

Ja jag vill gärna tro det jag med.
Stjärnstrålar

Linnea

Klart han kom för att säga hej! Han är tacksam för allt du gjort för honom, för att du nådde fram till hans själ. Och för att han vågade vara sig själv med dig. Det är fint.

Och jag är ju såklart också sjukt nyfiken på det pirriga :D :D :D

Svar: <3 <3 <3
Stjärnstrålar