Städat

Min fina tös
Var ridsugen idag efter gårdagens fina ridtur men fröken behövde slippa ryttare så vi promenerade till ridbanan och tog några varv i galopp på lina. 
Inte någon kvalitativ galopp öht hon var nog väldigt trött i kroppen och underlaget på ridbanan är så jävla dåligt. Jag har sagt det många gånger förr och jag kommer säga det många gånger till: paddex är bara överskattat Svindyrt skit. 
Få se hur läget är imorgon om det blir en ridtur då kanske.

Annars, mysig dag
Rino är något bättre idag än igår så jag hoppas jag gör rätt nu. Det har verkligen varit trial and error. Error error.

Och så har jag städat. Städning kommer så långt ner på min priolista så man får gräva för att finna det. När inte orken finns till mer än det viktigaste då blir det inte städat på vääääldigt länge. 
Men när det väl blir gjort är det så jävla skönt. Det är ju inte så att jag gillar att ha det stökigt och skitigt men jag orkar bara inte. 
Ibland önskar jag verkligen att jag hade ork som en normal människa och att kroppen vore med mig. 
Men nu är det gjort och det ska bli så himla mysigt att krypa in i nystädad boda med en bytta B&J, en ljudbok och mina målarböcker. 

Lyssnar på En man som heter Ove just nu och jag älskar den. En av de bättre böcker nånsin faktiskt. 
1 kommentar
Chricko

Är så himla nöjd med vårt underlaget. Det blev helt perfekt. Baroc var alltid så snubblig på banan i byn. Den är så lös och djup.

Svar: Ja djup. Och TUNG. Och när hästar gått där så vrickar man själv fötterna i spåren som blir.Usch.
Stjärnstrålar