Nä nu jävlar

Igårkväll åkte telefonen i asfalten så skärmen sprack. Perfekt. Precis vad jag behövde. Så om nån skulle råka vilja nå mig så är det väl på fb i så fall.
Kostar ungefär 2000 att byta skärmen. Pengar som inte finns. Skulder har jag redan nog många. 
Och Stråla trampade sönder sin nya barfota boot med Helena, total paj den med och jag har inte ens hunnit betala den.
Perfekt. Prima. Underbart.
 
Om jag skulle räkna upp allt som jävlats de senaste åren skulle det täcka ungefär halva jordklotet. 
Hur mycket ska man behöva ta? Faktiskt? På riktigt. 
 
Nu jävlar räcker det!!!! Nu är det nog! Från och med nu får livet faktiskt ta och gå min väg. 
Djuren ska vara friska, skorna ska sitta kvar, bilen ska vara hel och jag ska må bra. 
Nu är det fan i mig nog!!
3 kommentarer
Johanna

Fick min skärm bytt privat för ca 1000

Svar: Okej. Hos någon som skulle kunna byta min också?
Stjärnstrålar

Therese

Men va fan!
Snacka om att du har oflyt hela tiden!
Hur fasiken lyckades Stråla trampa sönder sin boot, så jäkla onödigt! :(
Nä usch nu får det vara slut på elände för dig och dina djur!

Karoline

Det är ett jäkla skit när saker börjar gå åt fel håll, allt liksom händer på en gång och man hinner inte med :(
Hoppas att det vänder för dig snart <3