Muggen den muggen

Aha. Det är muggen som blossat upp och jävlas. Det förklarar saken, han vart ju typ döeende förra gången också, ett gigantus sår och Rino bah, "nja, halta, nej varför". Mugg och Rino bah "aaaaaah jag dör jag har brutit benet RÖR mig inte!!! "
Typ. Det förklarar hältan som såg lite mysko ut också, det blir när det drar i karleden som han säjer AJ. Idag var den lite från och till under promenaden till och från ridbanan, bitvis såg han ut som har brutit benet, bitvis gick han helt obekymrat. Glad hela tiden iaf och SOM han har showat på ridbanan men du milde banan.
Sötnöt!
Stråla har hoppat lite med Helena, jobbigt som sjutton sa Stråla om den saken. Nu ska vi försöka hoppa lite 1 gång i veckan iaf. 
 
Myggen har kommit!  (på riktigt, jag har redan haft flera myggbett) Rinon höll på att krypa ur skinnet, han hatar verkligen mygg
 
 
så han var liksom tvungen att rulla sig lite på gården
 
Ja...
Jodåsåatte..
 
Nu ere bara arbetsdag imorgon sen 3 dagar ledigt. Whoop!
Idag har jag mått toppen, nu mste jag försöka vara med på yogan och hoppas jag kommer ha råd att gå på massage själv regelbundet igen. Jag behöver det men hästarna går först.
 
Ja just det ja, jag kom ju hem till detta
Hemkört och inburet medans jag har varit på jobbet. Alltså bästa gubbarna!
1 kommentar
Divorce your horse

Hoppas att muggen blir bättre snart!