Finingar

Stressade som ett as för att hinna på mötet, var några minuter sen och då hade dom gått. För några minuter. Då började jag grina lite.
Åkte på Coop och köpte lite lunch, fick ett fint meddelande och började grina i kassakön. Mentalt stabil var det ja.
 
Men jag har iaf sovit, och sovit otroligt gott och ända till väckaren ringde, det händer väldigt sällan. När väckaren ringde så undrade jag varför glassbilen var ute och åkte mitt i natten. 
Sen hann jag trots allt med hästmys. Mina fina fantastiska. 
Det syns inte så väl men även den vita blänker 
 
Himla svårt att cykla med två stollbollar som bara ska kramas. Stråla är såååå brunstig och Rino slänger och skvätter med snoppen. Hrm..
 
Fantastiskt dag vädermässigt.
1 kommentar
Therese

Hoppas det inte var ett allt för viktigt möte och att du får en ny chans.
Vi hade också en hellt fantastisk sommardag igår. Verkar bli detsamma idag. 😊

Svar: Känner nog att jag skiter i det nu hur som helst. Om det inte ens var viktigt nog för den andra personen att vänta nån minut då jag faktiskt sagt att jag hade väldigt fullt upp, då får det vara.
Stjärnstrålar