Äsch

Nu sitter jag här fast jag borde sova. Jag var precis HUR trött som helt imorse och kommer knappast vara piggare när väckaren ringen imorgon 6,30. Bah.
Men dels blev jag pigg av yogan och en skogspromenad med Ebba och när jag kom hem hade jag fått ett brev som gav mig ett häftigt stresspåslag. Och vad gjorde jag då? Drack kaffe och åt kaka. Smart dårå.
 
Nåväl, det är ju bara jag själv som får lida för det. Måste försöka få kroppen ur hotberedskap vilket internet är ganska bra till ibland. Ibland totalt tvärt om.. Lugn och fin apelsin. 
Att bara skriva ner saker gör mig ofta lugnare också, då det liksom hamnar på utsidan. (Därav jäkligt gnällig blogg ibland) 
 
 
 
1 kommentar
Karoline

Jag är likadan som du, det är faktiskt väldigt skönt att få skriva av sig ibland!

En positiv sak du hjälpt mig med är att börja måla i böckerna igen, så tack för inspirationen :)

Svar: Åh vad glad jag blev nu =) Vad roligt att du börjat måla igen.
Stjärnstrålar