Planer

Har funderat på en framtida träningsplan för Stråla. Lite grovt så där
 
Måndag: Bommar alternativt off road (över stock och sten och lyfta på benen) eller klättra.
Tisdag: Skogen lättare pass
Onsdag. Dressyr
Torsdag: Vila
Fredag: Bommar eller WE träning
Lördag: Kondition
Söndag: Dressyr
 
Bommar innebär upphöjd kavaletti och eventuellt nått hinder. Sen får man väl ändå ta det som det blir, beroende på hur jag jobbar, vad Helena vill göra på sina dagar och hur underlaget är och hur dagsläget är för både häst och pilot men det känns ändå trevligt att ha en grundtanke.
Nu måste hon igång igen så hon håller ihop i kroppen. 
Så att hon klarar av om det blir en skitvinter sen igen. 
Vi behöver tillbaka till det här
 
Sen får väl Rino nått liknande schema kanske. Något mer skog för honom tror jag. 
Åh, jag vill bara sätta igång NU!!!
2 kommentarer
Ann

å saknar att göra scheman! :) ser bra ut!

Svar: Heh, ja scheman är inte min grej, tror det är första nånsin. Och jag tvivlar på att jag kommer hålla det men jag borde.
Stjärnstrålar

Ann

haha ja jag tror aldrig mina höll heller. men det är ju bra med mål ;)