Tisdag var det va?

Idag efter jobbet har jag varit 5.5 timmar hos hästarna. extremt sällan jag orkar eller hinner så många timmar efter en arbetsdag men det var mycket att göra, mycket pyssel och fix och sen hjälpte jag Helena vid hoppning. Stråla hade varit tokstollig när dom red och värmde upp och även sen hade hon eld i baken, hoppade riktigt snyggt iaf och galopperade hur bra som helst, hon blev rejält svettig och fick göra sig av med en hel del energi, sen gick hon gäspade hela vägen hem. Fintösen.
 
Skorpan hakade på till skogen, min fina fina ponny, ponnyn med krut och dynamit i brallan. 
"Hörrö! Tänk på att du är gammal och har ont i knät!" "Man kan du ta det lungt eller?" 
Inget av detta hade Skorpan fått något PM om så matten kunde ta sig i brasan.
Syntes iaf ingenting av knäskadan, tvärt om, hon rör sig riktigt snyggt.
Min fina fina ponnyprutt.
 
 
Lika trött som innan semestern fast jag typ sov i en vecka. Bara 4 arbetsdagar till iaf så är det lite mer semester.
0 kommentarer