Slut semester

Då var den semesterveckan slut, jäklar vad fort det gick.  Blir så frustrerad på mig själv när jag inte kan koppla ner hjärnan, kan inte njuta av stunden för att jag bara är någon annan stans. 
Har iaf klarat av att se en film idag, det var fint, 2 filmer den här veckan, score! X-men Days of future past blev det idag, riktigt bra. Blev dock att jag delade upp den i två för jag somnade mitt i, det är ju det som är nackdelen när hjärnan är nog lugn för att se film då är jag istället så trött att jag knappt orkar hålla mig vaken genom den och idag gick det inte riktigt. 
 
Hämtat hö och lite annat pyssel, shettisarna har fått komma ut, pigga och glada och nöjda ponnypruttar.
Promenad med Ebba och höll på att frysa ihjäl. Jävla skit sommar. 
Klaffsa runt i lera i hagarna,  tur man kan skölja av fötterna sen
 
Rinos mugg mår ju inte fint i det här helvetet, haltade på vänster bak idag, ungefär där kännde jag för att lägga mig ner och sparka och skrika och grina.
Sluta jävlas!!
0 kommentarer