Siesta

Rino låg och vilade i hagen så jag provade gå dit och prata med honom jag fick ju förra sommaren, oftast brukar jag låta dom vara och inte störa när dom ligger och vilar men det är ju så mysigt, han låg lungt kvar, lite fundersam men slappnade fort av när jag satte mig ner
Efter en stund började han nicka till, precis så där som småbarn brukar göra när dom är väldigt trötta så jag la mig ner och då gjorde han också det <3
Sov och drömde, sprattlade med benen och flappade med läpparna. Första gången jag sett en häst sova på riktigt. 
Kom upp igen då Ivan lät, och låg och nickade till, blev förnärmad när jag skrattade åt honom
och somnade om igen 
 
Lite över en halvtimme låg vi och vilade tillsammans. 
Söta rara killen.
 
 
1 kommentar
Ann

Mys. Så fint när de somnar MER när en kommer. <3

Svar: Så himla mysigt.
Stjärnstrålar