Dog tierd

Igår sov jag hela dagen. Nåja, jag lyckades se en film, Pixles, som jag tyckte var rätt bra men annars sov jag. Eller var medvetslös är nog mer korrekt beskrivning. Glömde bort att det var yogatisdag gjorde jag också. 
Sen på kvällen lyckades jag iaf masa mig ut på en liten promenad med Rino och Ebba, han fick beta en massa efter vägen, samt ta en kort sväng med Stråla och cykeln och så hem och sova igen. 
Försökte finna en bild som beskrev mitt tillstånd igår och den här var perfekt
Faktiskt exakt så.
Sov till 12,30 idag nästan lika jävla trött idag också men idag har jag iaf varit in till stan och hämtat paket, varit förbi Lena i Bensbyn
och gjort en hage så att Leffen nu håller sig på betet. Stråla vart så in i bängen sur och avundsjuk.
 
Sen var energin fullständigt slut. Totalt kaputt. Men jag hade ju hästar kvar att motionera, orkade bara inte rida så Stråla fick en tur med cykeln igen, en längre tur den idag med mycket trav, hon var väldigt loj och jag var glad att jag inte red då mitt humör och min kropp var åt helvete. Var tvungen slita av mig skorna efter halva vägen då fötterna gjorde så jävla ont och hela benet domnade bort. 
Skitkropp!!
Sen orkade jag inte med Rino utan linimenterade Stråla och åkte hem. 
Gjorde rabarberkaka och precis när jag stoppade den i ugenen gick strömmen. Jippi liksom. Men kaka belv det tillslut och humöret något bättre så kanske Rino får komma ut nu en sväng.
 
 
Det blev ingen tripp till Skellefteå då Therese är sjuk och det är tråkigt på så vis att jag hade sett fram emot att träffa Therese och att åka till SKellefteå brukar alltid vara fint men jag tror inte jag hade klarat av att köra. Jag känner mig dessutom så stressad över allt som jag behöver göra här hemma så på sätt vis var det ändå lika bra.
Jag får försöka senare, i Augusti kanske det faller sig bättre.
 
 
1 kommentar
Therese

Ja det var trist att det inte blev som vi tänkt, att jag blev sjuk.
Sen kanske det var lika bra att du inte kom då du var så knäckt.
Vi tar nya tag i Augusti då får du komma.
Vi ses ju snart ändå, kommer ju till dig efter midsommar. Blir skoj! Du har väl bokat fint väder? :)

Svar: Det var nog ändå lika bra, jag har verkligen varit väck. Trist dock.Ja jävlart vad jag har bokat finväder, från midsommar och resten av sommaren, så det så!
Stjärnstrålar