Träningsvärk

Jag blir så nedrans trött på mig själv när jag fastnar i "du ska lyssna på mig" "du ska banne mig göra som jag säger" "jag har bestämt det här och då gör vi det" istället för att tänka om och tänka att okej det här funkar inte då skiter vi i det och gör nått annat eller ingenting. 
Så får jag gå med ångest sen för att jag var jävligt orättvis och ungefär världens sämsta hästägare. 
Det som är så fint med hästar är ju att dagen efter så var det glömt (innan vi var hemma igen var det glömt och förlåtet från hennes sida)  Stråla var lika go och lika villig att umgås och hitta på något. 
Förhoppningsvis är jag till större delen en okej matte iaf och det är det dom minns när jag trillar in i ett tänk och varande jag inte vill vara i.
 
Fredag red vi ett suveränt pass för Camilla och det var värt vartenda öre av det höjda priset. Jag gissar att jag har en häst med träningsvärk nu, igår hann jag ju ingenting då jag jobbar 8-22 men idag ska Sara ta ut henne en sväng. 
Jäklar vad Strålan jobbade i fredags och jag själv kunde rida helt okej. 
Jäkligt roligt. 
Vi tom galopperade på ridbanan, hur snyggt som helst fast bara två halva långsidor.
 
Hästen som för ett år sen bara glodde misstänksamt när jag försökte klia honom
 
0 kommentarer