Onsdag

Pissdålig dag, väldigt risig. Glad att jag tog mig på yogan iaf.
 
Annars
 
5 kommentarer
Karoline

Hahaha! Jag vill ha vår nu snart, men det får gärna inte regna.

Svar: För mig kan det få regna syndafloden. Ge mig en meter lera bara jag slipper vinter.
Stjärnstrålar

Neapocalypse - en alternativ hästblogg

Jag gillar ju vintern :) Men ska bli härligt med vår snart. <3

sv; Ja men han har blivit SÅÅÅ fin sen han började stå på box. Åh <3

Svar: Jag har älskat vinter men nu har vinter och jag gjort slut.
Men så härligt att höra =)
Stjärnstrålar

Ullis

Läste ditt inlägg inatt och kände att det var nåt som inte stämde (förutom att det är ruskigt trist att du haft en risig dag :( Nu, när jag sitter i väntrummet hos min terapeut, kom jag på det! Det är ju först IDAG det är onsdag!

Och jag hade måndag igår. Ingen av oss verkar riktigt sane ;)

Hoppas du mår bättre idag!

Svar: Ha ha, ja där ser man. Jag är verkligen extremt virrig nu.
Stjärnstrålar

Therese

Hade det bara varit mildare hade vintern fått vara kvar.
Men inte gör det nått om det blir vår och sommar. :)
Bra gjort att du kom dig iväg på yogan även om du kände dig risig.

Svar: Näh! Jag vill inte ha en gnutta vinter. Jag och vinter har gjort slut!
Stjärnstrålar

Karoline

Hahaha! 😂