Sammanbrott

Jag fick ett fullständigt sammanbrott på Rino igår. Eller i natt. När jag kom hem från jobbet där runt midnatt. Jag kämpar som ett svin för att han ska få i sig vätska och han bara dissar det. Välter ut det eller bara skiter i det.
Ruinerar mig på äpplen och allt som kan tänkas vara gott gör alla möjliga anordningar. Väntar på honom. Och väntar. Special behandling delux. 
Så när han igår bara välte ut det så ylade jag "vill du ha kolik och dö?!!? Va? Är det det du vill'?! Ditt otacksamma Kräk! Du kommer ju att dö fattar du inte det!?!" 
Han bara tittade på mig och såg lika nöjd och glad ut som alltid och förstod inte alls vad hans människa satt på backen och jiddrade om. Så nu har jag övergått till att hojta "beber agua puto caballo!" och hötta med näven åt honom så fort han är inom synhåll. Det kanske kan få poletten att trilla ner...
1 kommentar
Ullis

Haha, kan du spanska så bra? :D Skrattade högt på slutet, men det är ju inget roligt egentligen :( Jag förstår att du blir både bekymrad och frustrerad..