Prins Delux

Läser igenom lite gamla inlägg, mest från början för att jag är ridsugen och ville återupleva lite trevliga ridturer. Tidigare idag så skrev jag till Anna att jag känner mig som världens sämsta fodervärd och hon svarade "inte lätt att vara värd till kräsen häst" och det kan man ju konstatera när man summerar våran tid tillsammans, Prins Rino kräver specialbehandling, han har beställt The Delux Treatment minsan. 
Han har nog orsakat mer magknip än alla de andra tillsammans. 
Jäkligt dyr i drift är han också.
Och ändå är det största magknipet av alla att Anna ska vilja ha tillbaka honom. Det går ju inte. Han är min nu, om så inte på papper men i själ och hjärta. Och jag är hans. No matter what. Vi har liksom bondat rätt hårt. 
 
 
 
 
1 kommentar
Linnea

Men se där, hoppas nu såret tar ihop. Fint att få hjälp av pappsen!
Vet du, jag tror Anna också ser att ni hör ihop. Du och Rino. En dag kommer han vara din, även på pappret. Kram!

Svar: Jag hoppas det men jag kan inte låta bli att ha ont i magen, nu när det strulat kanske hon tycker att det inte funkar och vill ha hem honom. Det skulle jag ha velat =P Men jag hoppas allt kommer bli fint i slutändan.
Stjärnstrålar