Skitfint

Först farmen igår, alltså vilken god mat, fantastiskt, magen var fyrkantig efteråt. 
Och showen var jättebra, början var väldigt mäktig, inte vad jag hade förväntat mig så jag hade nästan behövt se den igen för att veta vad jag kände egentligen. Det var rysningar faktiskt. Resten av showen var mer det klassiska pop och sjunga med, bra det också. 
Väldigt mysigt också att dom bjuder på lite julmusik innan själva showen drar igång. Och så hade dom gjort så himla mysigt också 
Ja det var bra.
Love my job. 
 
Idag började jag dagen med öppet hus på kontoret, dom bjöd på frukost, en julklapp och en fin pratstund med bästa cheferna som oftast är för stressade för att bara sitta och prata. 
 
 
Hem och ut på tur tillsammans med Ulrica. Jättemysigt och pigga glada hästar. 
Upp på flakaberget en sväng.
Leffe blev tom lite svettig. 
Fantastiskt fint, fina hästar, fint väder, fin vän.
Fint fint.
 
Sen hem, värmde glögg och gjorde lite olika sorters tilltugg. Sen baka kakor. 4 sorter blev det,  funderade på en femte men kroppen sa nej. Nu hade jag velat gå och lägga mig men jag får nog vänta en liten stund iaf.
0 kommentarer