Jul, jul strålande jul.

Har installerat mig på jobbet, lungt och mysigt, önskar att det vore något bra på tv. Tyvärr tar vi oss inte ut idag då snön yr rätt bra, inte mig emot men alla är inte lika nöjda. 
 
Igår var jag sjukt trött, så där så man är yr och illamående. 
Red en sväng med Stråla. Hon var fin men lite trött. Skritt och trav.
 
Julklappar till matten, hästarna och Ebba samt en klapp från fina nattjobbet 💜 
Paketen ovan innehöll 2 chokladaskar samt en stor låda hembakta kakor. Jag har även fått 2 enorma chokladaskar av Ivan så det där med viktnedgång känns som att det kommer ligga på is till efter påsk nån gång. 
Det är ju underbart men jag måste säga att det räcker nu. Ingen mer choklad tack. 
Tror några av askarna får åka i frysen.
Annars har jag fått en vinterjacka av mamma och en kockkniv av cheferna. 
 
Åt julmat med mina föräldrar igår och gick och la mig strax efter 21 och har sovit väldigt gott i natt så idag är jag relativt pigg, bara det ordinarie trötta.
 
Nu dags att fixa jullunch. 
 
God jul alla!!  
0 kommentarer