Hemma igen

Det har verkligen varit en helt perfekt resa, det hade nog inte kunnat vara mer perfekt. 
Idag har jag varit sjukt trött jag t.o.m somnade på planet! Det är sånt jag aldrig gör annars. Jag kan vara hur trött som heöst men somnar gör jag inte speciellt inte så där, obekvämt och publikt och det händer saker runt mig. Never.
Somnade, vaknade till och somnade om flera gånger. Det måste vara en kombo av alla intryck, att Joe hade jamrace kl 4.30 och en (för första gången på evigheter) harmonisk hjärna. 
 
När jag kom hem fortsatte jag sova, 6 timmar med Ebba i famnen.
 
Sen har jag varit hos hästarna och klappat på dom, härligt att komma hem till perfekt vinterväglag så Leffe kan komma ut igen Gick en promenad med Leffe och Sråla, väldigt pigga och glada hästar.
 
Minignutt
 
 
Fått alla provsvar på Stråla och dom finner ingenting fel på henne. Veterinärens teori är att det är magen som gjort allt och att det borde bli bra med medicinen hon fick men att det kan ta tid, pigg är hon iaf men sväller till och från. 
Vi skulle höras igen då magmedicinen är slut.
 
 
 Åh vad jag önskar att jag hade haft ett badkar nu.
1 kommentar
Ann

Men vad skumt! Hoppas magmedicinen hjälper! <3