Ännu en slapp dag

Mina lördagsplaner blev iställda pga sjukdom, himla tråkigt, hade faktiskt verklien sett fram emot det men även jag håller på att bli sjuk eller vad det nu är. Har haft det på känn och småputtrandes i kroppen länge, nu har det inte brutit ut men puttrar något mer. Snorig i ena näsborren, lite hostig och lite trött, så där halvers liksom. 
Hoppas det håller sig så, jag har inte råd att vara sjuk nu.
Kallt som sjuttsingen -17 och lite snålblåst.
Blev en kort promenad med två glada hästar.
Holly skrämde mig genom att stå i klassisk fång pose, jahapp liksom. Men det var visst bara så hon hamnade för jag hittade ingen värme, ingen pusl och hon rörde sig utmärkt.
Jisses.
 
Snyggingarna spanar på en barnvagn
 
Blir sjukt ridsugen när det är sånt här vinterväder och perfekt underlag både för broddade och för barfota hovar.
0 kommentarer