Sleten

Vem behöver restylane liksom?
Det enda som behövs är lite härliga munsår. 
Gigantus underläppus.
4 blåsor, varav 3 på underläppen, aj som in i helvete vad ont dom gör. Jag brukar inte ha munsår, funderade lite på om det är min kropp som försöker säja att jag jobbar lite för mycket. Eller nått. Jag brukar ju sällan lyssna på nånting den försöker säja mig så den får väl prova nått nytt. Synbortfall börjar jag vara så van vid.  
Jag är ungefär så trött som jag ser ut också, bara ungefär 10 resor värre, satan vilken tung dag det var idag och så har jag tagit på mig ÄNNU mer jobb, 70 timmar ska jag jobba den här veckan...
Jag kommer att vara hemifrån i jobbrelaterat 90 timmar. Det är jävligt mycket. 
Jag oroar mig faktisk för hur jag ska må i slutet av veckan. Tur iaf jag är ledig imorgon.
 
Eftersom jag har valt att ha min semesterersättning på lönen så får jag ingen betald semester så för att ha råd att vara lite ledig så får det bli så här, fast jag har egentligen inte råd att vara ledig alls utan borde jobba 70 timmar i veckan konstant för att bli fri. 
Oj oj.
Lyckas iaf skrapa ihop 133 timmar på två veckor, det får duga för sen ska jag verkligen försöka njuta av ledigheten utan att oroa ihjäl mig.
 
Nåväl, nej, finare var iaf en fantastiskt fin stund med Stråla i kväll, då försvann allt annat ett tag
 
 

Happiness 💗

Ett filmklipp publicerat av Linda Lidberg (@mayastrala) Aug 1, 2016 kl. 2:08 PDT

 
Just efter det filmklippet svängde fröken upp mot ridbanan 
Tror inte det finns nån häst som gillar ridbanan så mycket som Stråla gör. Jag hade ingen lust och egentligen mest tänkt mig en skritttur men vi gjorde ett riktigt fint pass på banan. Mattes duktiga fintös.
 
Imorse när jag var och gav frukost låg båda pojkarna och sov, kassa bilder med det var så fint, Rino ligger ju ofta men Leffe ser jag inte ligga så himla ofta. 
 
0 kommentarer