Lördag

Fantastiskt fin vårdag och riktigt varmt och gott i solen. 
Ebba hoppade i ett sumpdike på våran promenad så hon fick sig en dusch också. 
Stråla och Rino har fått en tur med cykeln. Strålan var pigg och glad och såg fräsch och fin ut, Rino däremot var trött och snubblig och stel i bogarna.

En enda hästbild blev det, en kass en, jag har varit för upptagen med att kamma hästar, skotta skit och pussa mular.

Efter middagen skulle jag bara blunda en liten stund, vaknade 2 timmar senare med huvudvärk. 
Nå jag har ändå orkat med mycket mer än jag trodde idag. 
1 kommentar
Ullis

Ah, snubblig i traven? Förståeligt. Det är den svåraste gångarten. Precis som du skrev i sms:et så var det bra att få upp spänningarna i rumpan, efter skadan. Jag har också konstiga spänningar i rumpan nu när jag inte haltar längre.. Shit, vad kroppen anpassar sig snabbt till en avvikande gång! Men skönt är det inte nu 😔

Svar: I traven? Naej i skritt. Det lilla han travade gick fint, lite stelt men inte snubblig.
Stjärnstrålar