Längtar

Längtar så enormt efter helgen. Ledig fredag lördag och söndag. Det ska bli SÅ skönt jag är helt färdig efter senaste tidens bravader. Rörigt utav tusan på jobbet, trasig bil och en suveränt rolig men ack så utmattade kurs. Idag känner jag mig lite mer som människa igen men trött trött trött. Igår och i måndags var det helt sjukt. Så risig. Helt borta i huvudet och ont som fan. Så. In. I. Helvete. Ont. 
Och så blir jag irriterad för att jag mår så risigt. Fortfarande efter alla år. 
Då jag är pigg och peppad och inspirerad så drar jag igång så mycket tankar och önskningar och planerar för vad som ska göras och så dippar jag totalt, orkar ingenting och blir besviken. Fast det har varit så i... Tja. 10-12 år. 

Nåväl. Ledig helg snart och jag ska sova, skotta skit i hagen, sova, mysa med alla djuren, måla, vila, titta på tv, sova, måla, rida och mysa. 
Snart.

0 kommentarer