Intressant

Jag ÄLSKAR ljudböcker. Jag älskar böcker överlag, bibliotek och bokhandlar, men jag klarar inte av att läsa längre, det hade varit en enorm sorg om det inte funnits ljudböcker. En ljudbok gör dessutom resorna till och från jobbet riktigt angenäma.
Jag vet inte hur många jag har plöjt och hur många jag sörjt lite när dom tagit slut.
Nu håller jag på med en bok som heter Stjärnfall. Den första boken hette Stjärnklart. Av Lars Wilderäng. Dom är SÅ jävla bra. 
Speciellt den första, den kan jag rekommendera åt alla.
Det handlar om hur elektronik slås ut och vad som händer då. Det är otroligt intressant och spännande och sätter igång massor av tankar hos mig. Får mig att vilja rusa iväg och köpa torrvaror och konserver och ljus och ja... Förbereda sig liksom.
Hur hade jag klarat mig.
Så otroligt beroende vi är av elektronik.

Den andra boken som jag nu snart är klar med är lite mer spejsig, rätt så jättespejsig, och faller nog inte alla i smaken fast jag tycker den är sjukt bra. 

Stjärnklart av Lars Wilderäng läs den eller lyssna på den. 

1 kommentar
Marie

Men ja! Älskade wilderängs böcker. Har du "läst" Sofia nordins "en sekund i taget" och "spring så fort du kan?" Samma typ men handlar och riktar sig mer åt tonåringar. Fängslande och lite hästinslag ;)

Svar: Nej det har jag inte, får kolla upp dom.
Stjärnstrålar