Rörflen

Det fortsätter regna och jag försöker verkligen att inte få ett till utbrott. Lugn och fin apelsin. Långa djupa andetag. 
 
Idag har det inte varit mycket häst, mest bara jobb.
Längtar enormt mycket till imorgon då jag får rida Rino igen. Stråla ska också få komma ut men jag vet inte riktigt vad hon ska få göra. Hon har varit ut med Helena idag.
Tre dagar ledigt nu, tre väldigt fullspäckade dagar. Massor att göra, får väl se hur mycket som hinns med. Rida ska jag iaf. Och så ska jag hämta rörflen åt hästarna. En testbal så får vi se. Det finns inte så väldigt mycket att läsa om rörflen men det verkar intressant.
 
Stråla käkar rörflen i Skellefteå
 
Therese och Turbo mitt i maten, förra året. Jäkligt högt gräs alltså
 
Nu borde jag verkligen sova, är inne i en period nu när det inte går så bra att sova, går sällan riktigt bra men ibland sämre än andra gånger.
2 kommentarer
Linnea

Rörflen? Berätta!

Svar: Finns inte så jättemycket att berätta men det ska vara bra för tjockisar, mest bukfylla. De som gett har varit nöjda och det är billigare än halm. Speciellt i år.
Stjärnstrålar

Linnea

Okej! Vars kan man köpa det? Låter ju utmärkt!