Fina fåglar

Åh vad jag har tråkigt. Ebba har ännu tråkigare. Jag skulle ju rida både Stråla och Rino idag men orkar knappt hålla mig upprätt, eller jag gör inte det och svettas som gris de få gånger jag faktiskt ställt mig upp.
 
Men jag kom på att jag inte visat dom här bilderna från när vi blev strandade då tåget åkte ifrån oss i somras. Nu minns jag inte ens vad stan heter... Men där fanns en fin park mitt i stan med en sjö som vi promenerade runt och runt hela den sjön fanns det massor med fåglar som var helt orädda och trygga.
Himla häftigt
 
Så himla coolt
2 kommentarer
Divorce your horse

Så fina bilder :) och Krya på dig!

Svar: Tack =)
Stjärnstrålar

Nässjö

- heter staden vi strandade i ;)

Svar: Jase då hade min hjärna rätt, fast jag sa åt den att staden hette något längre namn =)
Stjärnstrålar