Blåbärsris

Jag lyckades iaf kravla mig upp så att jag hann pyssla om djuren samt gå en promenad med Rino och Ebba. Inte helt illa ändå. 
Vi gick i skogen för jag tänkte att gå i skogen måste vara väldigt gott för en kropp som eventuellt eller eventuellt inte blivit lite stel av att ha ont i fötterna. 
Och så åt vi lite blåbärsris, för att det är bra för själen. 
 
Jag fuskade lite och spottade ut riset och åt bara blåbären.
Sen gick vi en sväng på ängarna vilket Rino hästen tyckte var alldeles förträffligt skoj. Sötnöt.
Fortfarande lite lite tassig på grusvägen men på mjukt ser det jättefint ut.
 
Det lutar åt hopsläpp imorgon med stöd av Ullis Frivillig så alla kan väl vara vänliga att hålla tummarna. Jag är och kommer vara ungefär kräkfärdig.
4 kommentarer
Lena

Å va spännande, jag håller tummarna,hårt!

Therese

Jag håller tummar och tår. Du ska se att det kommer gå bra.

Therese

Skulle ju också skriva att jag gav Turbo ett blåbärsris som det va massor av blåbär på och han åt upp det i ett mums. Han tyckte det var gott med blåbär. Åt dom från handen också. Hallon, nää inte gott!

Johanna

Håller tumarnna