Åka häst

Fin Rino! Superroligt pass på ridbanan ikväll. Pigg och glad och famför allt fräsh kille. Riktigt fräsh och mjuk. Man kan väl säja att jag fick en försmak på vad som komma skall. Häftiga häst. 
Mest skritt, lite trav. Passade även på att skritta lite bommar som låg framme, gick jättebra i början men när jag tänkte avsluta med bommarna så var han lite för trött och snubblade en del på dom.
 
Igår var jag för trött för att göra nått när jag kom hem, höll på att somna i bilen. 
Pay and WE på grans, med extremt få deltagare men roligt ändå. Nästa gång ska jag definitivt vara med bara Stråla är fräsh nog. Längtar till vi kan vara med på träningar iaf, tror jag ska prova ta med mig Rino nästa vecka om han är så här fräsh och fin.
Efter pay and WE hem till Linnea för lite häng och lite rockard fix och vi fick oss även en åktur med rockarden
 
Skitkul. (Klicka)
 

Vem behöver en häst? 😂

Ett filmklipp publicerat av Linda Lidberg (@mayastrala) Okt 11, 2015 kl. 7:10 PDT

0 kommentarer