Marinerad häst

Man skulle nästan kunna tro att jag tänkte till när jag skulle natta hästarna. 
 
Alltså nu MÅSTE det sluta regna. Vilket helvete det är. I stan och i Sunderbyn var det snö, visserligen blötsnö men en början. Här regnar det, lite snöblandat ibland men regn. Det har regnat konstant i 3 dygn. Det är helt jävla sinnessjukt. 
 
Gav mig iaf fan på att rasta Rino idag, först massage och mys, fina killen, kanske att jag tyckte att han kändes något bättre än i helgen, sen marinera med magneter, BoT padden och yllefilt innan vi gav oss ut i samma mundering. Gäsp gäsp sa Rino men var pigg och framförallt glad, han är så go, alltid rolig att umgås med. 
 
Nattat hästarna tidigt ikväll. Mysigt. 
 
Jag känner mig något piggare idag faktiskt och idiotögat har lugnat sig lite.
0 kommentarer