Elfte i elfte

Det dök upp två bilder i mitt flöde på facebook idag som fick mig att tänka OJ! 
Så här såg det ut 2013
 
Samma ställe två år senare
 
Ingen Mayan, ingen snö.
 
Hur trist det än må se ut på dagens ild så vill jag fortfarande inte ha någon snö. Tycker fortfarande att vi kan hoppa över det helt i år. 
Den enda nackdelen är hagarna förstås. Jävla soppa. 
 
Cyklat med Rino som hade fortsatt ont i ryggen men var pigg och glad. 
Sen en kort cykeltur med Stråla som bara ville hem och äta. Snart är det fredag längtar längtar längtar. 
 
Städat och bakat sockerkaka. Imorgon är det jobb igen.
2 kommentarer
ullis

Mitt drömscenario är -10 i två dagar, då det snöar och anläggs skidspår. SEN får det gärna bara vara kring -3, torrt och o-blåsigt resten av vintern :) Fina hagar, fina vägar och fina skidspår :P Win-win!

Svar: Hon var så fin. Det brukar vara mitt drömscenario också, jag brukar ÄLSKA snö och vilja ha mängder. Och jag brukar vilja ha kallt också. Inte i år.
Stjärnstrålar

ullis igen

Fin hon var, din Mayan <3