Äntligen ledig

Klockan är 00,45 nu och jag har precis kvällsfikat efter att ha jobbat 10 timmar och sedan skottat grus i 1 timme. Var så dyngsvettig efteråt att kläderna var genomblöta, och halsduken jag hade på gick nästan att vrida ur, men det tänkte jag inte på medans jag skottade och kärrade. Jäkligt roligt jobb mao, jag HATAR att svettas annars. Men Volbeat i öronen gick det som en dans. Om jag hinner innan det börjar regna (snöa?) imorgon så kommer det bli klart imorgon. 
 
Det ska bli så sjukt jäkla skönt att vara ledig i 3 dagar nu, tyvärr ser det ut att bli en del regn men blir det det så ska jag passa på att sova och sova lite till. Sen har jag jäkligt mycket jobb att göra och en bunt hästar att rasta så det vore fint om det inte regnade hela helgen.
Rino har varit ut med Helena idag, igår cyklade jag med honom en sväng.
Stråla hon promenerar och jag längtar så himla mycket tills det är dags att sitta upp igen. Förhoppningsvis bara runt en tio dagar kvar nu. 
 
 
 
0 kommentarer