Träningspass

Å så vart jag sjuk. Igen. Men suck. Vad händer med mitt iunförsvar på våren? Nåväl, sålänge jag slipper halsfluss *3 som förra våren så får jag väl vara nöjd. 

Men jag vill inte vara så här trött, jag har för mycket att göra.
 
Kunde såklart inte låta bli att skotta skit igår så när jag åkte till jobbet sen orkade jag knappt lyfta armarna. Det är ett bra träningspass att skotta blöt skit och sen att köra lasset i uppförsbacke på blöt mark för att tömma det. Puh!
Kunde inte riktigt låta bli att skotta lite nu ikväll heller. Det är en nackdel att jag blir liksom manisk när jag väl börjar med nått, det är allt eller inget.
 
Nåväl. Försöker kurera mig med ingefära, citron och honung. Jag har inte tid att vara sjuk.
Så var det visst dags att deklarera också.

En arbetsdag till sen är det en lugn vecka. 
 
Host host, så fint jag har det på bordet. Så där ser det alltid ut. Överbelamrat med godis och diverse bra ha grejer som man måste ha på en armlängdsavstånd. För det går ju inte att stiga upp hur som helst när man har ett sånt här sockertryne i knät.
 
0 kommentarer