Men för fan!!!

Men för faaaaaan sluta regna!!!!
 
Jag blir galen. Seriöst!
 
Jag har bara gått och väntat på en tappsko i leran och idag kom den. Inte konstigt alls. Det här är det vidrigaste nånsin. Om jag hade haft stall med boxar hade jag ta mig fan inte släppt ut hästarna alls. Dom hade garanterat haft det bättre i en box än med lera upp til magen.
Fy fan för i helvete jävla skitväder! Ständigt detta skitväder! Först hela hösten sen hela vintern och nu hela våren. 
Man ska väl då för fan inte behöva ha 200 grams täcke på hästfan när det snart är JUNI!!!
 
Fuck iiiit jag säjer upp mig från det här
2 kommentarer
Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥ ✞

sv; där tror jag du har fel ;) Nu har ju du inte träffat Clooney men han är den hungrigaste hästen EVER typ. Och gräs är det BÄSTA som finns. Igår när jag tog ut han från hagen bulldozrade han iväg mot gräset och jag som hatar att bråka bara följde med, han fick beta lite sen lyckades jag få in honom. Efter ridpasset så gjorde jag det jag skrivit om i inlägget, han fick beta, sen fick han lov att gå några steg, sen beta lite mer. Och se på fan, han lyssnade! :) <3

Svar: Fast du har inte träfat min häst heller =)
Stjärnstrålar

Johanna

Kan inte annat än hålla med, det suuuuuuuger.