Man måste tänka på blodtrycket i min ålder

Därför har jag bestämt mig för att sluta läsa vissa bloggar. Kanske framför allt en blogg. Det är faktiskt mer än vansinnigt att bloggare tjänar enorma summor på att tex sitta och nervärdera alla som denne anser vara mindre värd på något vis. 
Jag blir faktiskt mer än lovligt irriterad på att man kan sitta på sina höga hästar (inte bokstavligen nu då) och basunera ut sina fördomar som sanningar på ett mycket otrevligt sätt och sen håna dom reagerar. Mycket fult. Ibland är det svårt att låta bli att läsa just på grund av all drama men nu är det nog, Det betendet tänker jag inte stödja något mer genom att klicka in mig på den bloggen.
 
Tur då att det finns bloggar som är bra för blodtrycket. Så som Elviras blogg. jag mår bara gott i hela själen när jag klickar in på hennes blogg. Synd bara att hon inte bloggar lika mycket nu som förut. Det behövs såna här kloka folk som vågar stå upp för hästarna. 
Hon har iaf ett gediget arkiv som man kan läsa.
http://baraelvira.se/
 
Sen gillar jag även Ingrid Skoog också. Hon är ödmjuk och har ett mycket trevligt hästtänk, hon verkligen älskar sina hästar och är ärlig om såväl med som motgångar.
http://ingridskoog.se/
 
 
2 kommentarer
Ann

börjar på T?
Har gett upp hennes och hållt mig borta. Kollar in då o då och är glad att jag gett upp.

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney! - ・゚♥

sv; jo men framförallt tycker jag att man ska släppa allt det där! Jag har ju inte svart sadel och brunt träns för att jag tycker det är snyggt, utan helt enkelt för att sadeln som passar på Clooney bara finns i svart. Men han är så snygg i brunt :) haha <3