En dag till

Det blev visst ingen lektion för Helena och Stråla pga stark blåst. Jag hade nog ridit, så mycket blåser det ju inte  Jag tror att det vart lite longering över bommar istället.
Jag har legat i soffan med Ebba och Lilleman sen jag slutade. Risig i kroppen. 
Funderar mer och mer på att försöka reda ut den igen. Jag har ju noll och inget förtroende för sjukvården och speciellt "min" vc efter alla turer. Blä. Och då får det heldre vara för min del och jag åker mest bara om jag är halvt döende. 
Men jag funderar på om man skulle försöka prova Hermelinen. Kanske. Om jag orkar. Ah.
Dom kan ändå inte göra nått så det känns ju inte lönt.
 
Bara en dag kvar nu sen ledig i två dar. Whoho!! Endast 3 dagar jobb nästa vecka varav en kväll så mycket sovorgon. Det ska bli helt freaking underbart. Och ridas ska det göras. Åh jag hoppas SÅ att bilen och transporten blir klar så jag får beikta dom och sen åka till ridhuset. Kanske det äntligen kan bli WE på fredag? Kanske kanske. 
Det känns så surt att ha betalt ridhuskort och bara nyttjat det en enda gång. Bah! 
 
Har lagt ut Mayans sadel till försljning. Det gör lite ont i hjärtat. 
 
1 kommentar
Chricko

Så söta småisarna var, och leffe så snygg😍

Har själv varit i den svängen, förstår vad du menar. Min läkare Mari Molin på björkskatans vc har dock varit guld och tagit mig på allvar. Det var också hon som hittade min sjukdom trots Att jag blivit avfärdad av flera andra först

Men det gäller att stå på sig och inte ge sig förrän man fått hjälp

Sen har jag fått mkt hjälp från alternativ medicin men det är ju viktigt att bli ordentligt utredd av läkare

Ta hälsan på allvar
Kram

Svar: Jag har hört både gott och mindre gott om henne men kanske man skulle våga prova iaf. Det är just det där med att stå på sig som jag är så himla dålig på.

Tack. Kram
Stjärnstrålar