Trötter

Jag tar igen all sömn jag missat under veckan, det är jobbigt att vara prinsessan på ärten, jag har bara sovit riktigt bra 2 nätter av 8. Tänkte igår att det var konstigt att jag inte var trött och somnade sen i 3 timmar och efter det har jag knappt varit upp, mest bara flyttat mellan soffan och sängen samt varit och gett hästarna mat å så.
Men snart måste jag ta och packa mig iväg för snart ska vi iväg på lite hästiga äventyr. 
 
Lite hagar och miljön vi vistats i
 
Dom hade verkligen UNDERBARA hagar. Stråla skulle gråta av lycka. Överallt där nera var hagarna helt fantastiska. Stora, kuperade och med lummiga träd i.
Även de hästarna som stod i små hagar på lägret hade helt underbara hagar.
 
Här är matsalen och bakom den våran stuga
 
 
Stallet var supermysigt, både inne och ute, min Carambo stod i den bortersta uteboxen.
 
Åh, kan vi åka tillbaka nu? Om man fått packa med sig Ebba och Lilleman. 
1 kommentar
Johana

Ser mysigt ut