Sov

Jag borde typ sova nu eftersom jag ska upp kl 6 och köra till Gällivare imorgon. Hunduställningsjobb i helgen. 
Men jag är inte trött och det är väl typiskt eftersom jag varit svintrött precis hela dagen, hade kunnat somna på kökssoffan till Lilla huset på prärien tidigare idag tex. Mysigt att den går på Guld så man kan kika på nått avsnitt här och där, jag har sett alla några gånger tidigare men det var länge sen. Mysig serie liksom.
Hälsat på häst i regnet. Myshäst.
 
Muttrat över regnet och till slut gett mig ut med Stråla i regnet, extremt omotiverad och mest småsur pga regnet men ut behövde hon. For och klättrade i backarna på Näset. Där märktes tydligt hur stark hon blivit då de backarna hon brukar tycka är jättejobbiga tog hon som ingenting och blev knappt ens lite flåsig av att trava uppför den längsta.
0 kommentarer