Nu var det klippt

Jag sitter och på allvar funderar om jag skulle kunna ta hem Carambo över vintern. Eftersom han ska hyras ut över vintern så är det ju rent teoretiskt möjligt. Men nej. Även om dom hade velat skicka honom så långt och allt annat hade löst sig, hur ska jag sedan klara av att lämna igen honom till nästa sommar...
Äh.
 
Känns lite mer normalt idag iaf.
 
Klippte Skorpan igår. Inte bästa bilderna men man ser skillnaden iaf.
Maglurv före
 
Inget maglurv efter 
Lite hackigt dock då ponnyn tyckte att det var en dålig idé och steppade runt en hel del. På lördag tänkte jag ta itu med Holly. Lär behöva gott om tid med den lilla fröken. Hm.
 
Strålan fick en skritt tur efter cykeln idag, ner till hamnen och plaska lite men jag tror hon tyckte det var för kallt. 
 
Åh vad jag vill ha en till häst nu. 
3 kommentarer
Linnea

Köp Carambo! :D eller hyr honom, säg att han blivit halt och utdömd men att du kan tänka dig att vara barmhärtig och ha kvar han som sällskapshäst. Så har du vips en superhäst jättebilligt :D
Blev det inget med den där intressanta hästen?

Svar: Ha ha! BRA idé
Nja, jag vet inte, det är nog mest jag som är för ivrig. Jag vill ju nu nu nu medans ägaren "inte har så bråttom" och "vi hörs senare", vilket gör mig galen! =P
Stjärnstrålar

Vanessa andersson

glad midsommar :)

Svar: Tack detsamma!
Stjärnstrålar

Neapocalypse och tinkerhästen Clooney

Haha oj vilket maglurv! Skönt att få bort det (för kanske både henne och dig ;) )

Svar: Ja det stör mitt öga nått enormt och för hennes del är det nog skönt nu när det blev varmt.
Stjärnstrålar