Alltså bara wow

Oj vad bra det gick att hoppa idag, med hjälp av Camilla så tog vi oss över en hel bunt med hinder, hon hade även knepet för att få Stråla att just hoppa och inte springa rakt igenom. Det hela slutade med att vi 
1: Hoppade 60 cm. 60!!
2: Hoppade även några hinder i galopp. På banan! I galopp. 
 
Herregud. Stråla var pigg och glad och verkade tycka att det var roligt trots värmen och fast hon blev svettig och lite flåsig så tog bensinen inte slut utan sa bara jajjemensan varje gång jag bad henne om nånting.
Awesome!
Jag tyckte då att det var jätteroligt och inte det minsta läskigt. Inte alls. Coolt.
 
Sista hindret gjorde hon ett perfekt hopp, landade i galopp och i vänster galopp som är den svårare. Hade inte kunnat sluta bättre. 
 
Först sadlade jag om till dressyrryttare och nu har vi börjat hoppa. Vart ska detta sluta? Kanske det blir fälttävlan i 60 års åldern 
 
Imorgon ska Stråla få en välbehövlig vila, ev promenerar vi en sväng ifall hon har träningsvärk. Å jag ska och hälsa på Häst och rida lite där.
3 kommentarer
ullis, grön av avund

Först ville jag inte skriva nåt, för det sticker i mig av avundsjuka! Men jag unnar dig såklart att ha det så bra <3

Lena

Å va roligt! Å vad modig du är !

Johanna

Härligt, bra jobbat av er båda.