Introvert

Det här med introverta och extroverta människor är väldigt intressant, något som jag inte riktigt fattat förrän ganska nyligt och det är ganska skönt att ha ett ord på vad man "är". Folk har alltid kallt mig blyg, jag har aldrig kallat mig själv blyg. Folk i sällskap är alltid så oroliga för att jag har tråkigt bara för att jag inte ständigt hörs och syns. Alternativt så blir jag bortglömd och/eller undanskuffad. 
 
Nu råkade jag hitta en bild som jag faktiskt kände att alla borde läsa 
 Nu är ju inte jag bara introvert utan även rätt socialt inkompetent pga anledningar men det har iaf blivit bättre, mycket bättre men introvert kommer jag alltid vara.
3 kommentarer
Johanna

Vi är alla olika.

Svar: Mm. Jaha. Jo. Såklart. Vad är poängen med den kommentaren?
Stjärnstrålar

Johanna

Det är väl bra menar jag? Att alla är olika, vissa är introverta, vissa extroverta, vissa långa, vissa korta...

Svar: Ja det är det ju absolut och viktigt att alla tillåts vara olika också.
Stjärnstrålar

Chricko

Känner igen mig 😊 det är en skön sak att med åldern omfamna den man är, acceptera och förstå att det är helt okej att vara introvert.

Svar: Ja det är det verkligen, det är på många sätt väldigt skönt att bli äldre, visdommen kommer med på köpet =)
Stjärnstrålar