Hutter brrr

Idag känns det igen. Djupt inne i hjärtat hur mycket jag vill ha häst. Det är en intensiv förälskelse. Vilket förstås gör att det kommer göra riktigt ont om det inte fungerar men jag måste prova. 
 
När jag åkte i morse fick jag fundera på om det verkligen är 5:eJuli... 5:e Maj känns mer korrekt
Och så läser man bloggar och hör om hur fruktansvärt varmt det är söderöver så måste man även fundera om vi verkligen är i samma land.
Fast jag gillar ju inte värme, för min del är detta väldigt mycket bättre. Det är ju bara klä sig. Så länge det inte regnar så är jag apnöjd.
 
Riktigt bra utställningsdag idag, det har gått väldigt lätt och smärtfritt och trevligt var det. 
Vila lite och sen tror jag Stråla får en ridtur. Barbacka i skogen och lyfta på fötterna känns som en bra plan.
0 kommentarer